fredag 4 september 2009

Min första blogg

I onsdags när vi fick veta att bloggskrivande skulle ingår i kursen vi just på börjat, ville jag sätta min på tvären. Vad är det för trams?! Jag vill ju lära mig skriva PM och rapporter!

Nu har jag fått sova på saken och känner mig nyfiken och förväntansfull på vilka möjligheter som bloggandet har. Vad finns det för pedagogiska finesser? Det blir säkert tid för rapporter och PM en annan gång.

Det här tycker jag känns som ett innovativt tilltag av institutionen att ha som en del av examinationen.

2 kommentarer:

  1. Jag lovar du kommer att få skriva både paper och b-uppsats och c-uppsats på examensnivå.

    SvaraRadera
  2. Jag ville också sätta mig på tvären, jag gillar inte känslan av att vi ska blotta oss på det här sättet. Men nu i efterhand känns det ganska bra. Jag är mycket glad att jag ska följa din blogg!

    SvaraRadera