tisdag 20 oktober 2009

Grymt!!

Idag var bästa dagen på VFU:n hittills, men jag vill inte vara utan de andra dagarna.

Idag fick jag hålla i alla fyra bildlektionerna! Jag visste dock bara att jag skulle få hålla i tre. Men jag bestämde mig för att hålla masken när min handledare på första sa "Idag ska TE hålla i lektionen". Det var den enda jag inte förbrett... Men jag tänkte det skulle skapa minst oro bland eleverna om jag och min handledare verkade överens.

Mycket gick bra och mycket har jag lärt mig! En del saker skulle jag behöva göra annorlunda.

Men nu måste jag bara njuta av den sköna stolthetskänslan ett tag.

5 kommentarer:

  1. Du måtte vara född med kalla nerver! Ditt ansiktsuttryck hade jag betalat en hel del för att få se!Kram Y.S

    SvaraRadera
  2. Woohoo!!! Jaa! du är så grym!!

    SvaraRadera
  3. Förhoppningsvis gick inget att läsa i mitt ansikte! Men jag vet vad som pågick inombords...

    SvaraRadera