fredag 6 november 2009

Opponering

Den här formen av opponering som vi tillämpat på den digitala berättelsen var urkul! Även om jag inte gjorde någon topprestation i onsdags, så jag hade turen att få komma tillbaka idag och visa en annan sida av mig.
Den här examinationen har verkligen varit en del av lärprocessen. Härligt!

Jag funderar också på att fortsätta med bloggen i nästa kurs. Det kanske är bra att behålla som vana även om ingen fortsätter följa den? Jo, att ha den för mitt minnes skull är bra, men dialogen med klasskamraterna är värdefull och roligare.

4 kommentarer:

  1. Låter som du valt rätt utbildning:)!
    Tycker också att det är bra att vi fick en mjukstart. Börjar få hum om hur det ska se ut i fortsättningen. Bra jobbat!/Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jag blev så glad att min digitala berättelse lyckades åstadkomma det jag ville: Att genom ett svävt ämne och bara en tydlig fråga skapa en bred diskussion. Flera personer kom med helt olika infallsvinklar. Helt fantastiskt!

    SvaraRadera
  3. Mycket roligt att läsa!!
    Y.S

    SvaraRadera
  4. Om bloggandet och läsningen av varandras bloggar fungerar är det ju fantastiskt! Spara de den möjligheten till gemensamt lärande!

    SvaraRadera